Saturday, June 02, 2007

Harku, 8 - 12 ms, 02.06.2007 (1x aasades!)

Well, nii palju siis Salmistust. Harkusse jõudes tundsin, et väsimus on eilsest veel sees ja otsustasin, et ei sõida Salmistusse. Selleasemel vahetasin 5.4 purje 6.5 vastu ning pärast väikest pikutamist laua peal (seda peaks veel tegema ja vee peal!) läksin teiselepoole järve tuult otsima. Eelnevalt olin kõva-tuule-trimmi purjele peale tõmmanud. Sel hetkel ei saanud kuidagi korralikult glissi ning lasin poomist järgi 2 cm. Pärast seda oli hoopis teine tera. Pagiline tuul siiski rapsis purjega päris palju ning mõned korrad sain siiski tagumist jalga aasa proovida. Tundus, et parema halsiga oli mugavam ning ühel korral õnnestus tagumine jalg aasa sisse taguda ja sain jälle liugu lasta. Seekord õnneks pikemalt ning siiamaani on tunne meeles. Ma juba ootan seda aega, kus ma sõidan enamus ajast mõlemad jalad aasades.

Siis hakkas tuul tõusma ning 6.5 puri oli enamus ajast üle, vahepeal üritasin paremal pool järve poomist peale tõmmata roostikus koos poole meetrise mudaga. Iseenesest mul muda vastu midagi ei ole aga kõige muGavam ta just ei ole :) Lõpuks sain 2 cm poomile juurde ning pidin roostikust välja saamiseks natuke ujuma.

Üritasin vahepeal kalda poole krüssata, mille tagajärjel mind korduvalt vette kasteti ja siis koheselt veestardist üles tõmmati, iseenesest oli see lahe kuid otsest mõnu ma sellest ei saanud, sest see väsitas käsi päris palju. Ühe korra õnnestus ka jalgadega purje peale lennata, õnneks siiski mitte pauguga, nii et puri jäi terveks.

Ja tundub, et ma rohkem chilltop'iga surfama ei saa minna, kuna tänane päike päevitas mu näo ovaalseks ehk näo osa on pruunikas ning ääred on heledamad :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home